dålig stil, underbar sommar

Jag vet; dålig stil, skyddar mig med att jag ändå flaggade för att det skulle bli dåligt bloggat i sommar;-). Ska jag vara ärlig har jag inte suttit en sekund vid datorn under hela semester (okej för att betala räkningarna men det är allt) och inte har jag saknat det! Jag har ju lagt in några mms bilder från våran sommar men sen fick jag lämna in min Iphone på lagning och tror ni att man får låna en Iphone då? Nix, en tegelsten fick jag klara mig med. Men nu är jag tillbaka här hemma och vardagen börjar sakta ta sin form åter igen, även mobilen är tillbaka så nu är jag fitt for fight igen!

Vill ni att jag går igenom allt vi gjort i sommar? haha finns inte en chans att jag kan återberätta allt men för att sammanfatta sommmaren har den varit underbar, utflykter, besök från både småland och London, sol, bad, fika, ätit gott, shoppat, myspys, dop, planterat äppelträd, ja allt vi velat göra och önskat oss helt enkelt.

Charlie är i en helt fantastisk ålder just nu, jag har sagt det förr och jag kommer troligen säga det igen men PAUS? Nu är hans dagar så himla bra, han sover, ammar, smakar lite mat, utveckas i rasande fart, vill mest stå upp, för sig själv hemma i soffan (ja hängandes över ryggstödet då), har rullat runt en hel del gånger men verkar inte tycka det är så värst kul utan ligger fortfarande mest platt på ryggen och vrider sitt lilla huvud, ska smaka på allt, älskar fruktpureer men mammas blomkålspure går inte alls hem, biter gärna på sin tumme men suger på nappen, har nu fått sittdelen på vagnen och ÄLSKAR det, har lärt sig att somna själv i sin säng utan att skrika som en tok, jisses vad jag kan fortsätta! undrar ni något kan ni väl lämna en kommentar  och fråga för jag håller på att få skrivkramp ;-)

Här följer istället en hel del bilder som jag hoppas ska kunna sammanfatta våran sommar. KRAM
 


Okej jag och datatekniken är inte riktigt vänner men här är två bilder från när min mellan syrra var hos oss. fler bilder kommer.... (tror jag;-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0