mamma mys i massor

Ja de senaste dagarna har verkligen innehållit massor utav mys, Charlie har inte riktigt varit sig själv utan har velat sitta i knät och mysa, kramas och gosa massor. Hostan har fortsatt och han har varit allmänt hängig och klängig. Inte kunnat sätta ner honom knappt något vilket har resulterat i att han varit klistrad hos mig konstant, ja förutom när han vill sova för ni VILL han ligga i egna sängen och somna :-).

Natten till idag var inte heller så rolig, eller jo för Charlie men inte för mig... 00-00-03.00 låg han i sin säng och pratade, lekte med mobilen, lekte med nappen, snurrade runt och verkade ha feste hos sig eller något. På dagarna orkar han vara vaken runt 2 timmar men på natten passar det sig att vara vaken 3 timmar! knasunge! Tror ni att han tog sovmorgon med 3 timmar istället då? nopp, 1 timme senare än vanligt vaknade han... trött mamma? om........ Men jag kröp ner i sängen igen när han tog sin förmiddagsnapp så efter en extra lur och 3 espresso senare var jag pigg ;-)






Myser i mammas trygga famn.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Ser riktigt myset. :)

2011-08-14 @ 23:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0