long time ago...

Vet inte ens vart jag ska börja... kanske börja om?

Efter semestern har jag varit så dålig på att sätta mig här vid datorn och skriva riktig inlägg, tråkigt för er men också tråkigt för oss då bloggen blir lite som en dagbok. Känns dumt att skylla på något men hur hinner alla andra småbarnsföräldrar med att blogga soo vissa gör!? fattar inte... Knappt jag hinner gå på toa vissa dagar och jag prioriterar iof tiden med min son.

Den lille herren har fått för sig att vakna sisådär 100ggr/natt och det är klart att det då är sjukt skönare att slänga sig i soffan istället för att sätta sig på en tråkig datastol. Blir lite mms inlägg titt som tätt så bloggen är ju inte bortglömd utan bara lite bortskuffad;-).

vad har vi haft för oss då?
Känns som om vi gör massor hela dagarna, idag har vi varit på öppnaförskolan och sjungit massor med barnsånger, imorgon blir det sprutor (blev inte förra veckan då han var förkyld men mätte och vägde honom då) för lilleman (huuuuaa) troligen inskolning på miniSATS för lilleman innan sprutorna, för träningen måste jag komma igång med nu känner jag. Har även haft en liten vilding på besök här, lite läskigt i början tyckte Charlie men efter en stund var det ganska så kul, framförallt att att sno grabbens leksaker;-).

BVC besöket förra veckan gick bra, blev som sagt inga sprutor utan vi sköt upp det till denna veckan, men nu är han 68 lång och 7640 tung, håller på att plana ut lite mer på vikten så nu ammar jag för fullt och fyller ut med mat för att han ska komma ifatt på vikten eller iaf hålla sig där han ligger nu.

Kanske några bilder?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0