Underbar helg

Bloggen har mer eller mindre blivit nedprioriterade denna helgen. Min mamma och lillebror har varit på besök och vi har sysselsatt oss hela helgen så något bloggande har jag inte hunnit med.

I lördags tog vi båten till Vaxholm och fikade lite, båten tillbaka till Stockholm och sen gick vi en stund på stan, lägg till 29 graders värme och strålande sol så förstår ni att vi hade det helt underbart. Idag hade vi planerat in att vi skulle gå på naturhistoriska museet, passade perfekt med tanke på det något kyligare vädret, gick även på cosmonova så min mamma fick vara barnvakt ett litet tag. Galen mamma som jag är hade svårt att släppa Charlie om så bara för 40 minuter, även om jag vet att han är i mycket goda händer. Allt gick iaf bara bra och prinsen sov gott när vi kom tillbaka. Efter museet tog vi bilen in till stan och käkade lunch på Vapiano. Kort och gott en mycket härlig helg! Inte annat att jag var lite smått nedstämd när det åkt hem och jag kände att jag faktiskt redan saknade dom! men det dröjer inte länge till nästa gång vi ses :-).

Charlie har varit på gott humör hela helgen, han älskar ju när det händer massor omkring honom! Även om vi har varit på språng mest hela tiden har han hunnit med att fatta hur man tar tag om fötterna med båda händerna och för den till munnen, så nu när han ligger ner så är foten konstant i munnen, gullunge. I fredags fick jag också första riktiga skrattet med ljud, så glad jag blev, tårarna började rinna på mig (skyller på amningshormoner). Även mamma och Tim fick höra skrattet, så underbart härligt att höra!

Imorgon har vi som plan att vi ska åka till landet för att ha lite "riktig" semester, måste bara kolla hur vädret ska bli man vill kanske inte åka ut ifall hela veckan ska bidra med dåligt väder.. måste kolla!


Tyvärr så missade jag att ta med kameran i helgen (amingshormoner igen?;-)) så idag får det bli en bild på världens stoltaste föräldrar istället! <3


Kommentarer
Postat av: Anne

Ha det riktigt gott på "landet" - vilket jag egentligen har starka invändningar emot... DETTA däremot, är landet! ;) Kram på er! :))

2011-07-04 @ 09:04:11
Postat av: Sanna

Hehe jag vet, hade svårt för att säga landet i början också, här är ju landet=sommarstugan men som tommy förklarade så finns det kossor en liten bit från stugan=landet enligt honom, haha

2011-07-05 @ 12:30:17
URL: http://sannasliving.blogg.se/
Postat av: Storamoster

Låter som ni hade det fantastiskt! Njut av semestern nu! :)

2011-07-06 @ 17:44:20
Postat av: Mormor

Så fina föräldrar ska också vara med på bloggen :) Ja helgen var underbar!! Snart, snart ses vi igen. Kram

2011-07-08 @ 07:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0