Ännu en underbar sommardag

Idag när jag stod i sovrummet och la in kläder i garderoben så hörde jag: mamma mamma! Lite smått ointresserad ropade jag till Tommy och frågade vad han ville men fick inget svar utan mamma mamma ropen bara fortsatte. Gick tillslut ut i hallen och möttes av den goaste lille killen som finns, hängandes ut från toadörren, mitt mammahjärta smälte. Tänk om något år så kommer det vara Charlie själv istället för att Tommy ska ropa åt honom. Älskar tanken men som ni redan vet så är jag rädd att allt går för fort och att man inte hinner njuta.

Idag har vi varit på IKEA och fyndat lite, framförallt till Charlie :-) Han behöver ett babygym att ha på landet så det var vi och inhandlade, att de hade REA på det var ju ett super plus för våran plånbok!

Fick lite smått ångest (!?) över att vi hade satt dit sittdelen på vagnen så idag har jag satt tillbaka liggdelen, strulig mamma? Han är ju så liten än så länge och så gillar han ju inte att varken sitta eller ligga i vagnen så för mig kändes det rätt givet att han skulle ha liggdelen ett tag till, den är ju trots allt bättre för hans rygg. Tro det eller ej så var han faktiskt riktigt nöjd ett bra tag i vagnen efter att han hade sovit när vi var ute på promenad innan idag!

Imorgon får vi finbesök från småland, vad vi längtar! Charlies mormor och morbror kommer hit och ska tillbringa helgen med oss. Får se vad vi tar oss för men hemma lär vi inte tillbringa hela dagarna!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Ska träna honom att ropa mormor, mormor!! :) Längtar också såååå mycket efter er1 Ses imorgon. Kram

2011-06-30 @ 22:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0