äntligen!

Ja äntligen sitter jag vid datorn så att jag kan skriva ett riktigt inlägg istället för att skicka en massa mms inlägg. Visst är det också roligt men när det blir så många på en gång blir det lätt lite tjatigt tycker jag, men vi har inte haft tid att blogga när vi varit i småland.

Småland var super mysigt med en massa besök, nytt folk för Charlie, alla ville klämma och gosa men vem vill inte det?! Ullaredsbesök, promenader tänker dock inte gå in på allt vi gjorde för i sådana fall kommer ni somna innan ni hunnit läsa hälften av det men kort och gott har det varit superskoj för både mig och Charlie! Även flygresan ner och hem igen gick helt smärtfritt för mitt lille hjärta.

Jag tycker det har hänt så mycket med Charlie den senaste veckan, kanske är det den där tre månaders språnget? haha googlade det nu bara för att jag skrev det och på alla punkter träffar Charlie rätt så utan tvekan är det så! Det är så roligt att se hur han utvecklas men ändå så är det lite skrämmande att tiden går så himla fort. Vissa stunder vill jag att han ska fortsätta vara den lilla pluttiga bebisen i min famn medans andra stunder vill jag se alla hans framsteg och följa varje lite detalj av hans utveckling här i livet. kanske en liten pausknapp? bara ett litet tag?

Idag har vi varit på IKEA och införskaffat en matstol till Charlie, inte för att han ska börja äta ännu utan för att han ska kunna sitta med vid matbordet när vi äter för som det är nu så kan vi knappt sitta och äta tillsammans. Testade ikväll och jisses så bra han sitter i den och va nöjd han var! Ett riktigt bra köp hälsar Charlie.


Underbart hälsar Charlie!



Kommentarer
Postat av: Farmor

Finns inget härligare än att titta på Charlie, man blir så glad.

2011-06-15 @ 20:50:31
Postat av: Faster

Jag är glad att du är hemma igen Charlie, så man kan ta igen alla pussar som man har missat dem senaste dagarna! Faster-PUSS till dig.

2011-06-15 @ 20:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0