det blir inte alltid som man tänkt sig

påbörjade detta inlägget vid 15 idag men något kom emellan;-)

Jag var lite nervös för att åka in till stan men Charlie igår måste jag erkänna. Först för hur han skulle vara i vagnen men också ifall han skulle bli sådär mega gnällig som han varit innan. Men det gick så bra så, i vagnen låg han och tittade lite och somnade sen och hos Malin skötte han sig så bra så, var inte ens några problem att käka i parken när mamman hade fått i sig sin mat heller! duktiga lille kille.

Idag var ju tanken att vi skulle gå på mammaträff så vid 10.40 somnade Charlie i min famn, perfekt tänkte jag för han brukar bara kunna sova max 1 timme i sträck på dagarna nu för tiden men när klockan började närma sig 12 (mammgruppen vid 13) och han fortfarande sov började jag ana att han inte alls bara skulle ta sig en lite lur och vilken tupplur det blev! 14.15 vaknar han och är vrålhungrig 3,5 timmar har han då sovit!!! oj va trött han måste ha varit. Det blev ingen mammagrupp denna gången då jag inte ville väcka den varg som sov.

Framåt kvällen var det festdax eller rättare sagt studentfirande för Oskar och Charlie stod nog mer i centrum än vad studenten själv gjorde;-) Många famnar att vandra runt i blev det, men oj va mysigt det är att få tillbaka honom! Denna kvällens nattning var nog en av de mysigaste på läääänge, tänk att man kan sakna honom så mycket även om han suttit vid andra sidan av bordet.

Och JIPPII!! mina mms inlägg verkar nu har kommit in, dock så är det inte alls samma sak när alla kommer samtidigt men nu vet jag att det funkar och att jag kan uppdatera bloggen nu när vi ska iväg! Imorgon åker vi till småland jag och Charlie.


Charlie myser med Malin, bild från igår då kaneran råkade bli hemma under kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0