för stor kille?

Idag har vi varit inne i stan en runda, som ni redan sett:-). Handlat lite kappslar till kaffemaskinen, tittat lite och ätit lunch. Charlie var så nöjd så, det är en riktig liten spejare vi har till son, älskar att sitta i babybjörnen och titta på folk (köpte en ny babybjörn miracle som är underbar för min rygg!).

Att ligga i vagnen funkar inte alls längre bara för att sova så när vi kom hem bytte jag till sittdelen, jag vet han är inte alls gammal nog för den egentligen men att ha en skrikande bebis i vagnen under promenaden är inget jag vill. Dessutom så kan man ju tippa hela sitsen så att han ligger ändå och avlastar ryggen. Testade ikväll en snabbis men med en övertrött grabb så gick det inte alls. Ger det en chans till imorgon annars åker liggdelen på igen. Jag fick riktig ångest av att sätta dit sittdelen på vagnen, är våran lille bebis verkligen så stor!!?? Igår rensade jag ut alla bebiskläder (50-en del 62) från hans garderob och idag sitta i vagnen... läskigt va tiden går fort! PAUS kanske? Fick mig verkligen en tankeställare, ska det verkligen gå såhär fort hela tiden? Måste njuta ännu mera, lukta ännu mera, gosa ännu mera, vill bevara denna tiden som i en liten burk....

Och bara en lite notis: jag har varit på SATS och tränat idag:-) såååå skönt!! kommer det bli mer av och till hösten kommer lillkillen få gå på miniSATS medans jag tränar!


Charlie 2 månader, lilla plutten vad mamma älskar dig!


Kommentarer
Postat av: natalie

Ja det går verkligen fort!

2011-06-27 @ 21:00:25
URL: http://saranatalie.blogg.se/
Postat av: Anso

Ta vara på tiden! Snart vill han inte ens sitta i ditt knä för han så mycket annat att upptäcka ;-) Att barn bara är till låns stämmer helt å hållet...

2011-06-28 @ 05:36:44
Postat av: Anne

Jaså, ni har testat en snabbis!!? ;)



2011-06-28 @ 08:00:45
Postat av: Sanna

Anso: igår när han somnat så var jag tvungen att gå in och pussa lite extra och klappa på de goa kinderna! :-)



Anne: japp en snabbis blev det, snabbis= kort stund i vagnen om du inte fattade! :-)

2011-06-28 @ 08:30:08
URL: http://sannasliving.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja tyvärr går det alldeles förfort. Snuffa & pussa så mycket du kan.

2011-06-28 @ 10:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0