hej då pappa

Ja denna helgen kommer bli den jobbigaste helgen för mig och Tommy sedan vi blev föräldrar, jag åker till småland med Charlie och Tommy stannar kvar här i stockholm. Framför allt så blir det nog jobbigt för Tommy att inte se sin lilla skatt på 5 dagar men även för mig att inte ha Tommy vid min sida. Men jag har HELA min underbara familj hos mig så det kommer bli så mysigt! Är så kul att ALLA syskonen kommer till min minsta syrras student, det var riktigt länge sedan vi sågs såhär tillsammans allihopa.

Vi fick en helt underbar start på dagen då Charlie för första gången denna veckan vaknade på ett gott humör, så sängmys innan vi gick upp var det bästa på länge.

Nu är väskorna packade, vagnen fixad, babyskydd bokat, babybjörnen redo bara skjutsen ut till flyget som fattas. Tur att det är Tommy som kör oss till flyget så han hinner pussa på sin son riktigt ordentligt innan vi åker (och mig).


Mina älsklingar


Kommentarer
Postat av: Pappa

Saknar min familj redan!!!

2011-06-09 @ 16:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0