Kärlek

Finns det något starkare än kärleken till sitt barn? Jag tror inte det, även om min kärlek till Tommy är otroligt stark så går det inte att mäta med hur man känner för sitt barn, jag skulle kunna göra allt för Charlie så att han har det bra. Att just denna känslan skulle existera hade jag inte en aning om och den som inte har fått barn kan inte i sin vildaste fantasi föreställa sig hur det känns (jag trodde jag visste innan Charlie föddes men ack så fel jag hade).

Men även solen har fläckar, mamma är man alltid men ibland är man inte lika glad mamma då måste man få sova lite så idag på morgonen fick jag mig en rejäl tupplur när mina två hjärtan gick ut på långpromenad. Någon timmes sömn och den glada mamman är tillbaka!

Just nu har jag lille Charlie på mitt bröst i babybjörnen för han sover så gott och jag kan inte låta bli att sniffa på hans lilla huvud, luktar ljuvligt! sen när han sovit färdigt och käkat tar vi och packar ihop oss och pker in till stan för att äta lite Italiensk mat, mmmmmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0