puff puff

Jag som trodde att 5.07 är tidigt att vakna, idag blev det vid 4.00! och inte ville han somna om efter att han hade käkat utan låg och grymtade i sängen så upp en sväng och "lätta på trycket" sen försöka sova igen, gick sådär men efter en stund så åkte de fina blå ner och öppnades lagom tills pappas klocka ringde vid 7.30 en mycket bättre tid att stiga upp!

Till dagens första napp så tänkte jag låta honom somna i vagnen som han ganska ofta gör på förmiddagen tror ni att han var nöjd och somnade!? japp det gjorde han så igår var nog bara en extrem dag, hoppas hoppas.

I övrigt har vi inte gjort så mycket, hemmamys och rensat lite i mammans byrålåda och självkart fick Charlie vara med på ett hörn!

Om en liten stund ska vi ta oss in till stan för att träffa Malin, kolla hennes nya lägenhet och kanske ta en picknik i parken.


Kommentarer
Postat av: Leah

Ser redigt bekvämt ut :P

2011-06-07 @ 15:17:36
URL: http://leahgavelli.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det var det nog från början, men efter ett tag hade han borrat ner sig så långta att det inte längre var kul, han såg ju inget!

2011-06-07 @ 17:23:11
URL: http://sannasliving.blogg.se/
Postat av: Sanna - Mamma till Isabella!

Sv: Usch för tidiga morgnar. 7 kan jag ta, men 5... nej tack. Och 4? Aldrig! Haha. Hoppas det vänder sig för både oss och er. :)



Jag funderar på om det är värmen faktiskt. Idag var det 26 grader i sovrummet. Pyjamasen fick bli enbart blöja. ;)

2011-06-07 @ 20:31:22
URL: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0