babymassage

Idag var det babymassage med mamma gruppen, supermysigt och alla barnen skötte sig hur bra som helst! Charlie tyckte det var jättemysigt, men det bästa var nog att ligga och kolla på de andra barnen, han hade en tendens att vilja snurra runt oavsett hur rolig jag försökte vara, lilla hjärtat.

Ikväll kommer Tommys bror över för att grilla lite, kanske dricka någon öl oxå, farbror Fredrik verkar vara Charlies favorit då han allt som oftast får honom att skratta, så antagligen kommer Charlie få en bra kväll!

Här är det så fint väder så min plan är att klä på lilleman nu och gå ut i det härliga vädret, kanske gå och köpa mig en glass och Charlie ska få ta sig en liten tupplur tror jag allt (det säger han aldrig nej till om man får sova i vagnen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0