Inte alltid på topp

Ja i helgen har humöret inte alltid varit på topp för lillen, vi har försökt med allt men det vill sig inte riktigt för honom. Troligen är det magen som bråkar för både fisar och bajsa verkar göra ont på honom, vi som tyckte det hade blivit bättre med hans mage.... Men vi får se om det inte vänder kanske jag får börja äta mjölkfritt igen? Vill ju inte att vårat lilla hjärta ska ha så ont i magen!

Idag var det babymassage, sista gången, gick super bra och alla barnen var åter igen på gott humör (bara de sista 5 min som inte var lika rolig) men för att inte ha ätit på några timmar var humöret helt klar godkänt. Efter massagen gick vi och åt på värdshuset, nästan alla var med iaf, barnen passade på att ta sig en tupplur så att vi mammor fick äta våran mat, tack fina små barn!

Imorgon är det dax för samtal för mammsen på BVC (BVC sköterksa vill kolla så att jag inte fått förlossningsdepression tydligen praxis att kolla här även om jag skulle kunna ringa ner och tala om för dom att jag inte alls har fått det) Men även en lite vägning för lillen ska vi hinna klämma in, spännande!



Inte alltid humöret är på topp även om mamma och pappa busar för fullt


Kommentarer
Postat av: Natalie

Ja, det var underbart att få höra hennes skratt! Charlie överraskar nog dig med sitt när du minst anar det också:) Allt bra med er? Kram

2011-05-23 @ 20:18:03
URL: http://saranatalie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh vad roligt att du startat en blogg! Ska läggas till bland mina favoriter omgående! :)



Söt han är lille Charlie! :)

2011-05-23 @ 22:09:08
URL: http://babisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0