Tvära kast

 



Hej och god dag, mamma och Charlie här idag. Charlie verkar vilja hålla koll på vad mamma skriver om honom ;-)

Dagen började inte förens vid 8.30 idag, tänk va olika det är från dag till dag, men den extra sömnen tackar jag för även om jag hade en liten kille brevid mig i sängen som låg och kickade mig i magen i sömnen. Till skillnas från gårdagens morgon så började denna morgonen med en glad kille (ja efter morgonens uppvaknande som nästan alltid är med gallskrik i ca 10 min) ja jag kan säga att än så länge så är det inte alls samma kille som igår utan någon måsta ha bytt ut honom under natten eller iaf bytt ut hans humör! det är ju denna glada goa killen såm får hjärtat att smälta så.

Just nu sitter han här i mitt knä och jollrar och verkar tycka hans händer är väldigt roliga att titta på, även smaka på lite emellanåt.

Idag åker vi till landet, blir långhelg för oss där, Charlie och jag kommer vara där ensamma imorgon och på fredag tar vi båten till Åland för att möta upp pappa som är där på jobb. Får de hur det blir med bloggandet under den tiden, kan bli något sms inlägg men någon dator har vi nog inte med oss.

Snyggt med en massa kräk när mamma tittar, efter ha suttit knät och bloggat med mamma

 


Kommentarer
Postat av: Sanna - Mamma till Isabella!

Sv: Nämen vad kul och vad skoj att du också börjat blogga nu. :) Det är kul att titta tillbaka ibland på vad man skrivit faktiskt.



Jamen visst är mössan söt hihi. Vi köpte den på H&M faktiskt om jag inte är helt ute och cyklar. Annars var det på Lindex! :)



Hihi tack och detsamma! Supersöt liten pojke. :)

2011-05-25 @ 20:54:24
URL: http://saaanna.blogg.se/
Postat av: Sanna - Mamma till Isabella!

Sv: Ja men eller hur! Det är så mysigt på just babymassagen tycker jag. Mysig belysning och varmt och skönt, härlig musik och så. Gemenskapen liksom. :)



Jag håller med dig! Det bästa vore ju ifall alla bebisar alltid var nöjda, men så är det ju inte tyvärr. Då kan det vara skönt att veta att man inte är ensam om att ha jobbiga dagar ibland. :)

2011-05-25 @ 21:13:13
URL: http://saaanna.blogg.se/
Postat av: Sanna - Mamma till Isabella!

Förresten, om du undrar varför jag kommenterat två gånger så är det för att jag tar mina kommentarer i ordning och då blir det så ibland haha.

2011-05-25 @ 21:14:05
URL: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0